، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

مهراد

مامان چادرت رو سر کن

1394/9/20 0:12
نویسنده : مامان مهراد
201 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خاله لیلا نذر شله زرد داشت . هرسال بیست و هشتم صفر خاله نذری میده و معمولا ما هم میریم خونه خالینا . امسال به خاطر مریضی شما نرفتیم و خونه موندیم به خاطر همین خاله لیلا زحمت کشید و نذری مارو آورد خونمون . صبح ساعت ۹بود که خاله زنگ در خونه رو زد . شما خیلی سریع گفتی مامان زنگ میزنن گفتم عزیزم برو درو باز کن . شما خیلی جدی و مثل یه مرد بلند شدی رفتی سمت در ورودی ولی درو باز نکردی . خاله مجدد در خونه رو زد . وقتی بهت گفتم مامان جان درو باز کن یه نگاهی به من کردی و گفتی چادرتو سر کن  لبخند هم تعجب کرده بودم هم خوشحال بودم . خدایا ببین پسرم چقدر بزرگ شده قلب ای خدا چه مرررررردی دارم مننننن قلب

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهراد می باشد